søndag 1. juli 2012

Reiseklar

Heihå!


Det nærmer seg avreise, og den forvillede nordlenningen begynner å bli klar. 3. juli braker det løs med fly fra Oslo til Shanghai, og hjemturen starter ikke før 21. desember, så kineserne blir nok ikke kvitt meg med det første. 


Av uvisse grunner har denne personen faktisk bestemt seg for å blogge hele studieoppholdet i Kina 6 måneder framover, så jeg tenkte jeg like så greit kunne starte med et søtt åpningsinnlegg. Under utrenskningen min fant jeg nemlig en morsom overraskelse - en gammel godbit som har gjemt seg siden studieturen min til Praha i April:



Som dere kanskje ser ligger det et gjemt objekt i bananskallet, og i den anledning deler jeg ut 10 poeng til førstemann som klarer å gjette hva det er for noe. 



Deres hengivne, 

Håkon Ove



2 kommentarer:

  1. Hachi da! Æsj for en ekkel banan... :P Håper reisen gikk bra :) Miss you already! Men stikker til Oslo i morgen, så bærer det til Thailand :D

    SvarSlett
  2. Jeg skal innrømme at det var jeg og bård som puttet bananen der, men til mitt forsvar fortalte jeg deg det under siste frokosten i Praha :)

    SvarSlett